5 Şubat 2012 Pazar

Bol kahve tadında...

kahvesiz hayatta olamam,geçenlerde tv.de izlemiştim 'kahve sevenler buraya 'isimli kokteyl düzenlenmiş,birçok ünlü türk kahvesinin değerini hatırlatmak adına ellerinde fincanlarla resimler çekiliyorlardı.Takvim oluşturmuş hatta,eee bende buradayım demek istiyorum,elimde fincanımla...
çeşit çeşit kahve var ama türk kahvesinin yerini dolduramıyorlar benim için...


ve yine kahveli bir kek,hem içinde hem yanında,almazmısınız?

yumurta ve şekeri güzelce çırpalım,içerisine mikro da bir kaç saniye yumuşattığımız margarini ekleyip,sırasıyla diğer malzemelerimizi ekleyelim.en son eleyerek unu ekleyelim ve yağladığımız kek kalıbımıza bademlerimizi gezdirelim.Hamuru üzerine dökelim 180derecelik fırınımızda pişirelim.
yanına kahve yapmayı unutmayalım:)
sömestr tatilimiz bugün itibari ile sona eriyor.Şeri ve Şehval cadıları için sabah 6:00 mesaisi başlayacak,bol bol dinlendik,gezdik,tatilin keyfini çıkardık.
Bütün kuzulara başarılı bir dönem diliyorum.Rabbim zihin açıklığı versin.
Güzel,keyifli kahve kokulu pazarlar olsun efenim,

Şeri'den sevgiler...

20 yorum:

  1. bende kahvesiz olamam diyenlerdenim bayılırım sabah kahvaltıdan sonra olmazsa olmazımdır türk kahvesi ellerine sağlık canım kekte harika görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Eveeet almam mı..çok severim kahveyi kahveliyi bayılırım..
    Ellerine yüreğine o tatlı canına sağlık!

    YanıtlaSil
  3. bayılırım kahvaye kahveli keke kahveli şeker, çikolata....
    aldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglik pasta nefis gözüküyor gercekten. Kahvenin fincanina bayildim bu arada cok severim bu tür fincanlari

    YanıtlaSil
  5. Ohhh, ellerine saglik... Misler gibi olmus, kahve de, kekin de... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  6. Ohhh, ellerine saglik... Misler gibi olmus, kahve de, kekin de... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  7. Canımmm,
    Aradım aradım,yok idin...
    Bu güzelim keki ve de mis kokulu kahveyi kaçırmazdım yoksa....
    öpüldün canım hemde çifter...
    (Ekin'den de)
    Nakışlı örtün de konuşuyor ve de bak ne marifetler var diyor:))

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık kahvesiz olur mu hiç yanında ufacık da olsa tatlı bişeyle süper oluyo :)

    YanıtlaSil
  9. 40 değil 41,5 yıl hatrı olsun bu kahvenin ablacım.)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Tatlım balım, nasıl da canımı çektirdin. Kek nefis görünüyor, kahve de öyle. Hele fincana bayıldım :) Biliyorsun ben çaycıyım ama canım kahve çekti şimdi. Ellerine sağlık kraliçem, keyifli keyifli yudumla kahveni. Çok çok öptüm, sevgiler bidolu.

    YanıtlaSil
  11. mis gibi kokusu burnuma geldi sanki..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. sen yetirirsen ben varim ben yemek isterim ;) paylasim icin tesekkurler insallah denemek isterim ;)sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Kavemizden vazgeçmeyiz aslaaa:)
    ben çok sevdiğim dostlarla içmekten büyük keyif alıyorum laf olsun diye değil gerçekten tiryakisiyle içmek kadar büyük keyif yok.

    Şevvale yeni dönemde önce sağlık sonra başarılar diliyorum. öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
  14. Kahveye bayılırım.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  15. waauuuww ....
    gülümmm neler yaptın sen böyle yokluğumda..
    :)
    harika olmuş yeni headerın...
    sağlıcakla ve keyifle kllan canısı...
    ahh şimdi orada olmak wardı.
    senin hoş sohbetin,ve kahveli kekin...
    :))
    misss..
    mis..
    ellrine sağlık gülüm.
    sardım seni sımsıkı..
    öpüldün kii..
    :)

    YanıtlaSil
  16. Kahveli herşeyi severm diye düşünüyorum ve kekte de süper olmuştur canım ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  17. Canım kek süper eee yanındada kahve daha ne olsun ellerine sağlık sımsıcak sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  18. Ben masal dünyasına mı düştüm nedir :)
    Ne hoş olmuş sayfan pembe pembe :)
    Güle güle kullanalım hep birlikte :) Gülerek okuyalım seyredelim inşAllah..
    Kek de nefis mi nefis,albenili mi albenili :)
    Bir dilim alıyorum,kahvesiyle :)
    Sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  19. kahveyi çok severim ama örtüde gözümden kaçmadı çok güzel

    YanıtlaSil
  20. canım ellerine sağlık müzik çok hoş bu arada tabi kek ve kahve de öyle. bu arada 8-22 şubat arası çay kahve bahane etkinliği ev sahibesiyim katılmak istersen beklerim tatlım. hayırlı cumalar sevgilerimi gönderiyorum sana...

    YanıtlaSil