29 Eylül 2012 Cumartesi

white,white...

bir bademin altında yorgun oturmak biraz,
ayrı ayrı seyretmek çiçek açmış her dalı,
artık bütün renklerden uzaklaşmalı,
beyaz işte,
aylardır gözümde tüten,



...

bahar pınarlarından içime damlayan su,
bembeyaz çiçeklerin ıslak,temiz kokusu,
Kış bitti...
uzaklarda ilk ümitler gibi yaz...


Ziya Osman Saba'nın dizeleri...
beyaz,ne yakışır her yere,her şeye...




ümitle yaz istemiş şair ama,ben sonbahar gelsin istiyorum artık,benim ümidim,yağmuru göreyim,toprak kokusunu içime çekeyim,sararan yaprakları severek süpüreyim,
olmaz mı?

görünen dağın arkası yakınmış...

güzel pazarlar olsun hepiniz için,serin serin,keyifli bir o kadar çok,

sevgilerimle,

şeri...

8 yorum:

  1. Canım şu beyaz işler benimde içime işliyor ve de yağmuru hele hele şuan okadar çok istiyorum ki...
    Yine tercüme oldun bana..
    Yüreğine sağlık..
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  2. You make my heart goes boom boom!
    Beyaz olsun..gerisi olmasa da olur..

    YanıtlaSil
  3. Yağmura bende bayılrım nede olsa bir Sonbahar çocuğuyum:)))Mutlu hafta sonları canım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel dizeler ballım. Ben artık her mevsimi seviyorum :) Bir ara yaz, bir ara kış dı. Ama artık hepsinin yerinin ayrı güzel olduğunu düşünüyorum. Zaten istesek de istemesek de nasılsa geliyorlar :) Bu arada ben de beyazı çok severim, dediğin gibi her yere yakışıyor. Çok çok öpüyorum canım benim. Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ne güzel paylaşımlar arkadaşlığınızı kazanmak isterim,güzel paylaşımlarınızın devamı olsun hep..

    YanıtlaSil
  6. BEYAZ GÜZELDİR BEN DE SEVERİM FAKAT CANIM SONBAHARI NEDENSE SEVEMİYORUM NE YAPAYIM BEN DE BÖYLEYİM

    YanıtlaSil
  7. Canımmm özledim yaaa gelemedim ne zamandır oğluşu evlendirdik:)
    aslında uğradım da yazamadım çoğu arkadaşıma. bu gece hem dolaşıyorum hem bir ses bırakıyorum canlarıma:))

    resimdeki dallardan oluşmuş çelenkten oğluşun kapsına bende yapmayı düşünüyorum doğal renginde.(şimdi gelin çelengi var onu çıkarınca kullanmaları için:))
    öptüm kocaman.

    YanıtlaSil
  8. şericim merhaba:)
    beyazı bende seviyorum... ama sonbahar ve kış bana göre değil.. baharı ve yazı severim sonbahar ise bana çok kasvetli gelir:) bahar ise pırıl pırıl:) sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil