17 Şubat 2013 Pazar

pazar gününden...

kaç günlerdir yağmur,çamur,sel,fırtına derken bugün çok şükür güneşli bir pazar gününe gözlerimizi açtık,penceremi açınca mis kokulu badem çiçeklerinin resmini çekmeden kahvaltı masasını hazırlamak olmazdı.



daha dün dolu yağdı resmen bu güzelliklerin üzerine,çiçeklerini dökerler diye çok korkmuştuk ama sabah gülümsediler gözlerime...


ev işlerini yoluna yordamına uydurup,ev ahalisine de pijamalarımla evdeyim bana dokunmayın diyerekten  gömüldüm kasnağıma,keyifle işlendi mavi güller...

henüz bitiremedim ama paylaşmak istedim sizlerle,








sizce çerçevelenmeli mi yoksa kenarına dantel mi örmeli?

ne dersiniz?


güzel,keyifli bir hafta diliyorum,

sevgilerimle,
şeri...

4 yorum:

  1. çok güzel işlemişsiniz, elinize sağlık,badem çiçekleriniz muhteşem.:)

    YanıtlaSil
  2. burayada bugün kar yağdı ablacımmm.))
    guzel yurdum benim:)

    YanıtlaSil
  3. Ayy ben penceren bakınca koca bir apartmandan başka birşey görmüyorum:((
    Böyle badem çiçekleri filan nerdeeee:)
    Canım emeklerine sağlık.
    Her iki halide güzel olur bence:)

    YanıtlaSil
  4. merhabalarrrrr
    blogunun sakinligi...yasadigin yerin guzelligi..
    co hos geldi:)sabah icim acildi ,,,
    bahar erken gelmis sizlere
    hos bu gun cemrenin ilki dustu dediler:)
    bu benide gulumsetti
    hayatin daha basindasin...mutlu olmani diliyorum
    sevdiceginle...
    sevgiler bahcemden

    YanıtlaSil