11 Ekim 2013 Cuma

sıcacık günler...

Havalar serinlesin,yağmurlar başlasın diye o kadar çok istemişim ki,yağmur olmasa da soğuk iyiden iyiye kendini gösterdi. Şikayetçimiyim?asla!seviyorum bu mevsimi...

Nem olmadan güne uyanmayı,üşüyen ayaklarımı battaniyenin için de ısıtmayı,cama vuran yağmuru seyretmeyi,
dumanı tüten kahveyi,ya da çayı seviyorum...




çok fazla örgüden anlamasam da uzun zamandır istiyordum motif battaniyeden örmeyi,renk konusun da kararsız kalmış olsam da üç yumak,bir tığla zor çıktım mağazadan,aklım da diğer renklerde kalmadı değil hani :)
işin ustalarına sormak istiyorum şimdi,motifleri birleştirme konusun da kararsız kaldım,ya da acemi diyebiliriz.
en güzel şekliyle nasıl birleştirebiliriz bu motifleri?


klimanın altında örmeye başlamıştım bu battaniyeyi de hatırlarsanız,bayağı oldu bitireli,lakin paylaşmak bu güne kısmetmiş,nasıl sıcak tutuyor anlatamam,örmeye başladığım da endişelerim olmadı değil,ama bitince çok sevdim çok...

sevgilerimle,

şeri...


2 yorum:

  1. Antalya'mızın en güzel mevsimi...Battaniye çok güzel olmuş şericim. Onun ipi hangi markaydı çok yumuşak görünüyor. Ellerine sağlık...

    Yeni ördüğünde güzel olacak renkleri onunda güzel...

    YanıtlaSil
  2. Özellikle renklerine bayıldım. Çok uyumlu olmuş tatlı ballım. Ellerine sağlık. Bitince yumuşak yumuşak ısıtsın sizi inaşaallah. Çok çok öpüyorum o güzel yanaklarından.

    YanıtlaSil